21 beste manieren voor optimalisatie van mobiele bestemmingspagina’s voor 2019

21 beste manieren voor optimalisatie van mobiele bestemmingspagina’s voor 2019

Wat is de beste manier om mobiele bestemmingspagina’s als een baas in 2019 te optimaliseren?

De meeste marketeers beschouwden mobiel verkeer als een bijzaak … maar die dagen zijn al lang voorbij. Maar liefst 52% van het wereldwijde websiteverkeer komt nu van mobiele apparaten.

Daarom hebben we dit monsterartikel gepubliceerd om u te helpen betere resultaten te behalen met uw mobiele pagina’s.

Hoewel mobiel verkeer meer dan de helft van uw totale bezoekers uitmaakt, krijgt het optimaliseren van uw website voor mobiele bezoekers zelden voldoende aandacht.

Dus als u op zoek bent naar manieren om mobiele bezoekers om te zetten in betalende klanten, dan zal u dit bericht interessant vinden.

Ik ga 21 praktische tips delen om u te helpen meer leads van mobiele bezoekers te genereren.

Waarom mobiel belangrijk is?

Mobiele apparaten hebben de manier veranderd waarop klanten zich online gedragen. Bekijk deze mobiele trends eens:

  • In 2014 was mobiel goed voor 34% van de Google-zoekopdrachten.
  • Dit jaar zijn mobiele zoekopdrachten meer dan 60% +
  • 65% van de Google Ad-klikken is afkomstig van een mobiel apparaat
  • De gemiddelde klikfrequentie (CTR) voor mobiele gebruikers is bijna een volledig procentpunt hoger dan voor desktopgebruikers
  • Deze trends hebben een grote impact op bedrijven zoals het uwe …

Laten we een paar voorbeelden uit de echte wereld bekijken …

Hier zijn enkele bedrijven die bieden op trefwoorden als “Mortgage Broker Sydney”, “Mortgage Broker Melbourne” en “Mortgage Broker Brisbane”.

Bij klikprijzen van $ 15 per klik of meer zijn deze voorwaarden niet goedkoop, dus het is belangrijk om de conversie te maximaliseren.

Wat het goed doet …

Sterke merknaam en URL.
In één oogopslag is duidelijk wat ze doen en wie ze dienen.
De pagina reageert mobiel.
Het formulier heeft grote velden die zich over de volledige breedte van de pagina uitstrekken. En de navigatie is samengevouwen in een sandwichmenu.
Gebieden voor verbetering…

U moet nog steeds overtuigen.
Er zijn geen functies, geen voordelen en geen enkel aanbod hier. Als ik me in de onderzoeksfase van de reis van de koper zou bevinden, zou ik onmiddellijk op de knop ‘Terug’ klikken.
Er is geen click-to-call-optie.
De website moet op zijn minst een click-to-call-optie in de kop hebben. Dit is de gemakkelijkste manier om gesprekken te beginnen met potentiële klanten die nu klaar zijn om actie te ondernemen.

Het bericht is incongruent.
De kop van het “Australische kantoor” is raar. Het is ongebruikelijk in de context van een hypotheekbedrijf. Het geeft me geen vertrouwen dat ik op de juiste plaats ben.
Er is geen ‘geur’ van de advertentie.

Het is beter om deze pagina uit te lijnen met de advertentie. Bijvoorbeeld door de locatie te vermelden waarnaar ik heb gezocht en dezelfde voordelen als de advertentietekst.

De formuliervelden zijn vaag.
Ik weet niet zeker of ik mijn voornaam EN achternaam moet invoeren. En ik weet niet zeker of ze mijn huidige postcode willen of de postcode die ik wil kopen. INdien u meer witl weten over mobiele bestemmingspagina’s, neem dan contact met ons op.

More from our blog

See all posts