SEO
Wij leveren van online marketing oplossingen. Onze online marketing strategies helpen jouw conversies en posities te verhogen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Metatitel, metabeschrijving, metatrefwoorden, h1- h6 metatags, alt-tags zijn enkele voorbeelden van wat u moet optimaliseren in uw webwinkel of website om hoog te scoren in google. Gebruik relevante zoektermen met alle tags, in combinatie met LSI woorden, SILO SEO en unieke teksten en met een uitgebreid linkprofiel bereik je met je website de topposities in de zoekmachines zoals Google. Wil je met je website hoger komen in Google. De goedkoopste manier om hoger te scoren in Google is via zoekmachineoptimalisatie (ook wel SEO genoemd). Met SEO worden de webpagina’s aangepast aan de zoekmachines en worden links geplaatst op relevante websites die verwijzen naar uw eigen website. Door samen te werken met goede, professionele en ervaren SEO experts kun je zeer gerichte bezoekers naar je website trekken en mede hierdoor kun je meer verkopen via de website en de omzet verhogen. Zoekmachineoptimalisatie is een belangrijk onderdeel van zoekmachine marketing. Naast SEO bestaat zoekmachinemarketing uit zoekmachine-advertenties (ook wel SEA genoemd). De betaalde advertenties verschijnen naast en boven de zoekresultaten in Google. Het voordeel van SEO ten opzichte van SEA is dat u niet altijd wordt betaald wanneer iemand op uw vermelding in de zoekresultaten klikt. Nadeel hiervan is dat SEO meer is voor de langere termijn, terwijl je bij SEA op korte termijn hoog kunt scoren in de zoekresultaten van Google.Website optimalisatie
Tegenwoordig is er een manier die steeds meer gebruikt zal worden om een beter verkoopresultaat te behalen door uw producten en / of diensten aan te bieden via een website. Deze optie is Websiteoptimalisatie, ook wel “zoekmachine marketing” genoemd. Haal het meeste uit Search Engine Marketing door SEO en PPC te combineren De combinatie van PPC en SEO samen zou u in staat moeten stellen uw Search Engine Marketing-strategie te maximaliseren om de beste resultaten te behalen. Door beide strategieën te gebruiken, kunt u ook de ene tactiek begrijpen die voor de andere kan worden gebruikt. Een manier om ernaar te kijken, is door uw Pay per Click (PPC) te beschouwen als uw hard-core tactiek voor directe verkoop en uw Search Engine Optimization (SEO) als uw marketingstrategie op lange termijn. Net zoals verkoop en marketing samengaan, moeten SEO en PPC samen worden gebruikt om het meeste uit uw online aanwezigheid te halen. De beste strategie voor zoekmachinemarketing is het combineren van- zoekmachineoptimalisatie (SEO) met Pay per Click (PPC).
- Er zijn factoren die een voorkeur voor Search Engine Optimization (SEO) in plaats van Pay per Click (PPC) zullen bepalen, en andere die zullen wijzen op Pay Per Click (PPC) in plaats van Search Engine Optimization (SEO).
- Het gebruik van beide strategieën heeft echter tal van voordelen. Deze synergie zal de resultaten maximaliseren.
- De combinatie van zowel Search Engine Optimization (SEO) als Pay per Click (PPC) geeft u het beste van twee werelden en vergroot uw kansen op een echt succesvolle Search Engine Marketing-campagne.
- Een succesvolle Search Engine Optimization (SEO) is echter cruciaal om succes op lange termijn te behalen.
- U wijzigt, verwijdert of voegt een groot aantal pagina’s op uw site toe• De inhoud van uw site is niet rijk genoeg
- Uw website mist een goede conversie (= overtuiging) architectuur Pay per Click (PPC) verdient de voorkeur boven Search Engine Optimization (SEO) wanneer de volgende overwegingen geldig zijn (nogmaals, Search Engine Optimization (SEO) is noodzakelijk, dus gebruik niet alleen Pay per Click (PPC)):
- Jouw tijd is belangrijker dan geld U wilt verkeer ontvangen van meerdere zoekwoorden, maar uw site is geoptimaliseerd voor slechts een paar trefwoorden U staat nog niet hoog genoeg in de organische zoekresultaten